niedziela, 22 września 2013

I'm source of joy! :)

Tak właśnie! Jestem dzisiaj źródłem radości! :)
Czekałam na nią i oto jest! ;-) Niedziela...początek końca. Ostatni dzień z zespołem. Ależ mi będzie ich brakowało! Były chwile dobre, były chwile złe...jak to w grupie. Zdarzały się spięcia, kłótnie. Ale kto o tym pamięta? Wszyscy pamiętają te dobre chwile, te wspólnie spędzane wakacje na kajakach, na biwakach, na festiwalach, niekontrolowane wybuchy śmiechu, wspólne sukcesy... Ile tego było! 4 bardzo owocne lata z fantastycznymi ludźmi! :)
Następny etap dnia dzisiejszego to spotkanie. Spotkanie przypominające wspaniały czas tegorocznego sierpnia. Wspomnienia, na które zapracowaliśmy z gronem wspaniałych ludzi! Cudownie jest się z nimi witać, wymieniać nieskończoną ilość uśmiechów, żartować. Spotkanie się skończy, trzeba będzie się pożegnać... Wrócić do domu, wyspać się i...
I znowu się żegnać. Poniedziałek i wtorek to też dni pożegnań. Moje dwie niezastąpione przybrane siostry to cel pożegnań na poniedziałek. Nie wiem ile czasu minie aż znowu się zobaczymy. Wtorek i najbliższe mi klasowe kumpele! Niezastąpione na imprezach i na szkolnym korytarzu. A teraz Bydgoszcz, Toruń, Gdańsk ... każda w innym miejscu.
Środa to już pora pakowania się. Czuję, że środa przyniesie dużo bardzo różnych myśli, dużo wspomnień i dużo wzruszeń.
Czwartek... i właśnie uświadomiłam sobie, że będzie wymagał dużo sił i dużo odwagi. To już koniec przygody tutaj. Zostawiam dom, rodziców, staję się samodzielna i odpowiedzialna w całości za siebie.


Gdzie tu moja tryskająca radość? Właśnie w tych wszystkich ludziach, w tych wszystkich miejscach, wydarzeniach, sytuacjach, które mogłam przeżyć! Nie ma wspanialszego uczucia niż to, gdy wiesz, że Twoje dotychczasowe życie było piękne! Że było w niej wielu dobrych ludzi. Jestem świadoma tego, ile dobra, miłości, wsparcia, radości mnie tutaj spotkało! Jestem szczęśliwa, najszczęśliwsza, bo wiem, że moje życie jest cudowne! :)


Pokazało się słońce (kolejny powód do radości :)) więc udało mi się wyjść na dwór, zrobić kilka zdjęć:




 
A dzisiejszy uśmiech sponsoruje również:

1 komentarz:

  1. sloneczko jak miło ^^ u mnie niestety prawie cały czas chmury, ajak już słońce wyjdzie to w szkole siedzę grrrrr....
    Ładne zdjęcia. Pozderki ;)

    OdpowiedzUsuń