piątek, 6 września 2013

Noc

"Jest noc, jak to zwykle bywa jest noc"
Jest noc, a mnie się pisać zachciało... :).
Ostatnimi dni późno się kładę, późno wstaję ... tak, wykorzystuję uroki wakacji do maksimum. Jeszcze odrobina tych leniwych dni przede mną. A co potem? Potocznie nazywa się to studiami, ale z czym to się je to dopiero będzie mi dane niebawem doświadczyć. W ogóle wszystko stanie się takie nowe... miasto, ludzie, miejsca, a nawet sposób przemieszczania się czy też sposób w jaki będę funkcjonowała. I ta.. jak je tam.. Ach! Samodzielność ... straszne to musi być! Ale nic to, jestem dobrej myśli :).
Lubię, gdy w moim życiu dużo się dzieje. Wakacje w tym roku to zdecydowanie dobry czas. Tak wiele radości, tak wiele przeżyć, tak wiele nowych, pięknych doświadczeń, tak wielu wspaniałych ludzi. Dostałam tak potężny zastrzyk energii i endorfin, że wystarczy mi na jeszcze długi, długi czas. Wspomnienia to fantastyczna sprawa. Zdecydowanie będę do nich wracała po dodatkową porcję radości, jeśli trafi się moment, kiedy jej zabraknie. Dużo się również nauczyłam, wiele rzeczy zaczęłam doceniać... to absolutnie cudowne uczucie, kiedy otrzymuje się tyle łask, tyle radości, tyle niezbędnej wiedzy!
Wiecie ... czuję, że moje życie kwitnie! :)

Mimo iż pora może mało sprzyjająca oddam się teraz dalszej lekturze... tak chociaż kilka rozdziałów ;). Czytanie to fajna sprawa! I mówię to ja, ta która nigdy nie lubiła czytać książek... no, ale do pewnych rzeczy trzeba dorosnąć, żeby zrozumieć, jaką niosą ze sobą wartość :).


 A oto co poczytuję aktualnie ;-)
 
I mały bonus w formie fotografii ^^
 
Jeszcze tutaj zapraszam: www.sznurekbezkonca.fbl.pl ^^
 

4 komentarze:

  1. Kropelki *.* wygrywają wszystko od dawna, dawna poluję na takie, a jak już zobaczę to jestem właśnie w drodze do szkoły, bez aparatu, chyba muszę je sztucznie zrobić.
    Bardzo mi się podoba zdjęcie znaku, zawsze tak narzekamy,że znaki psują krajobraz, a Ty to tak ładnie przedstawiłaś.
    Dodaję do obserwowanych i będę częściej wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo dziękuję za miłe słowa :). Ja również będę z wielką chęcią zaglądać do Ciebie! ^^

      Usuń
    2. To się bardzo cieszę ;) pierwszą okazję masz już dziś ;P

      Usuń
  2. PS, kocham Cię! uwielbiam tę książkę! jest po prostu świetna :)
    www.charlie-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń