niedziela, 28 lipca 2013

Momenty

Czy to ja wczoraj pisałam o tym, że było źle?
Nowy dzień to nowa przygoda. Nie ma żadnego ułamka wczorajszego rozczarowania. Kolejny dzień ... piękny dzień!
ALEŻ JESTEM SZCZĘŚLIWA!!! :)))
Wiadomość, na którą czekałam z ogromnym napięciem od początku tygodnia. Decyzja podjęta!
29 ŚWIATOWE DNI MŁODZIEŻY 2016 W KRAKOWIE, W POLSCE!!! Moja radość nie zna granic! Ogromne wyróżnienie, ale i ogromne wyzwanie. Nich nasza polska młodzież podoła temu wyzwaniu! :)
Nie umiem opisać swojej radości!
Wracają wspomnienia z 2011 roku, z Hiszpanii, gdzie było mi dane wziąć udział w ŚDM. Cudowne wspomnienia... te, kiedy był czas na relaks:
na zachwycanie się urokami Hiszpanii:

oraz kiedy poznawało się wspaniałych ludzi:
 
Wspaniały czas, cudowne miejsca, niezastąpiona atmosfera, życzliwi ludzie...
29 ŚDM Kraków, Polska... EUFORIA! :)
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz